Kosten voor koude dataopslag verlagen met HPE StoreEver

Grote opslagruimte hoeft niet duur te zijn!

Wat uw bedrijf ook doet, HPE StoreEver Tape kan u helpen de kosten voor de opslag van koude data te verlagen.

Volgens analisten leven we in tijden van minimale gegevensverwijdering1.

Gegevens onbeperkt bewaren is echter een uitdaging wanneer de jaarlijkse datagroei in veel sectoren meer dan 30% bedraagt2 en de meeste gegevens minder dan 120 dagen na creatie worden gearchiveerd3.

Organisaties moeten een balans vinden tussen toegankelijkheid en praktische kosten voor dataopslag, of de opslag nu op locatie of in de cloud plaatsvindt. HPE StoreEver-tapetechnologie is de ideale oplossing voor grootschalige opslag omdat het incrementeel groeit en high-density opslag op petabyte-schaal biedt tegen ultralage kosten4.

En met HPE GreenLake for Tape Libraries kunt u cold storage resources nauwkeurig provisionen en betaalt u alleen voor de capaciteit die u daadwerkelijk gebruikt. Dit geeft u meer flexibiliteit en meer waar voor uw geld.

1,2) Storage Management in an Age of Minimal Data Deletion, Further Research, May 2023.

3) Tape Storage Council Annual Report 2022.

4) LTO-9: Delivering Economic Value, Solutions North Consulting, August 2023. Data Economics: LTO-9 Technology Optimising Data Value, Solutions North Consulting, 2023

HPE LTO Ultrium 9

HPE LTO Ultrium-cartridges

HPE LTO Ultrium cartridges bieden betrouwbare, kosteneffectieve en schaalbare bescherming om uw data te beschermen tegen cyberaanvallen en ransomware-bedreigingen, maar ook om te voldoen aan uw behoeften op het gebied van betrouwbaarheid van dataherstel. Ze stellen organisaties in staat om te voldoen aan aanbevelingen van wetshandhavingsinstanties over de hele wereld om offline kopieën van hun gegevens op te slaan. Gebaseerd op een erfgoed van negen generaties en met overdrachtssnelheden tot 3,6 TB/uur voor LTO-9 is er een platform voor elk budget. Veilige AES-256 versleuteling biedt een nog hoger niveau van gegevensbeveiliging en naleving van de strengste industriële voorschriften om onbevoegde toegang tot gegevens te voorkomen. Het gebruik van tapedrives is dankzij HPE StoreOpen en het Linear Tape File System net zo eenvoudig, flexibel, mobiel en intuïtief als andere verwijderbare en deelbare opslagmedia (bijv. USB-stations). Omdat LTO-cartridges minimale extra stroom en koeling nodig hebben wanneer ze inactief zijn, bieden ze een groenere, duurzamere oplossing voor langetermijnarchivering van uw data.

HPE Ultrium (LTO-technologie)